شرکت رسيس واردات مستقيم برترين و جديدترين محصولات فورتي نت

يکشنبه 1 اسفند 1400
22:44
شکرستان

به گزارش بخش خبري Zoomit ، شرکت رسيس با واردات مستقيم برترين و جديدترين محصولات فورتي نت، گامي مؤثر در جهت کاهش هزينه‌ها و ارائه محصول به‌صورت مستقيم و بدون واسطه برداشته است.

تيم فني رسيس در زمينه‌هاي مختلفي نظير شبکه، نرم‌افزار، امنيت سيستم‌ها و ساير زمينه‌هاي مرتبط با فناوري اطلاعات و ارتباطات، داراي مدارک معتبر بين‌المللي بوده و با تکيه بر تکنولوژي کشورهاي پيشرفته، همواره اطلاعات خود را به‌روز مي‌کنند.

مشتري‌مداري، پاسخگويي مؤثر به نيازها و به دست آوردن رضايت کاربران از اصول و اهداف فعاليت‌هاي مجموعه رسيس به شمار مي‌رود. از اين رو؛ تمام تلاش خود را جهت حاکم ساختن اين فرهنگ، در کليه لايه‌هاي سازماني به کار گرفته ايم تا با تمام توان بتوانيم پاسخگوي کليه نيازهاي مشتريان در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات باشيم.

يکي از محصولات شرکت رسيس دستگاه‌هاي فورتي نت است ، ديدگاه فورتي نت از ابتدا ارائه امنيت گسترده، يکپارچه و با کارايي بالا در زيرساخت فناوري اطلاعات بوده است و در همين راستا با ارائه محصولات متنوع، امنيت شبکه و محتوا را به بهترين نحو فراهم آورده است. اين کمپاني متناسب با هر نوع نياز در حوزه امنيت شبکه، محصولات اختصاصي مرتبط با همان نياز را ارائه داده است که از جمله معروفترين آن‌ها مي‌توان به فايروالهاي FortiGate که قابليت مديريت ساير محصولات فورتي نت و برند هاي ديگر را دارد، فايروال وب FortiWeb، ابزار تجزيه و تحليل امنيتي FortiAnalyzer، ساير محصولاتي مانند FortiAP ،FortiMail ،FortiADC و... که همه آن‌ها را مي‌توان به‌صورت متمرکز از طريق Fortimanager کنترل و مديريت نمود، اشاره نمود. در گزارشهاي ارائه شده توسط مؤسسه معتبر گارتنر، فورتي نت طي چندين سال گذشته توانسته در حوزه تجهيزات امنيتي، جايگاه خود را در بخش برندهاي Leader حفظ کند.

فورتي نت همواره در حال بهبود دستگاه‌هاي ارائه شده بوده و با معرفي محصولات جديد در هر سري، علاوه بر اضافه کردن قابليت‌هاي بيشتر، قيمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سري قبلي، کاهش داده است. براي مثال FG100F نسل جديدتر مدل FG100E است که توان خروجي آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت 10G و دو منبع تغذيه برق، از قيمت پايين‌تري نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جديدترين محصولات فورتي گيت مي‌توان به FG40F ،FG60F FG100F و FG600E اشاره کرده که به ترتيب جايگزين‌هاي مناسبي براي دستگاه‌هاي FG80E ،FG100E ،FG200E و FG1000D هستند. براي مراکز داده مدل‌هاي FG-1100E با قيمت پايين‌تر جاگزين قويتري براي مدل FG-1500D و نيز FG-2200E و FG-3300E هستند که به‌تازگي روانه بازار شده‌اند. شاهکار محصولات جديد فورتي نت به‌طور حتم مدل FG-1800F است. اين مدل که به‌تازگي معرفي شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره‌گيري از پورت هاي پرظرفيت10G و 40G در حدود ??? گيگ خروجي در اختيار شما قرار دهد. اين به اين معني است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سيسکو در حدود ?? برابر کارايي بيشتري خواهد داشت و براي بانک‌ها، شرکت‌هاي بيمه و ارائه‌دهندگان پهناي باند مناسب است.

لايسنس محصولات فورتي گيت

باتوجه به تحريم‌هاي اعمال شده عليه کشور عزيزمان ايران، برخي از کاربران ترجيح مي‌دهند به‌صورت آفلاين از فايروالهاي خريداري شده استفاده نمايند. اين بدين معني است که دستگاه ديگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزينه خريد لايسنس آنلاين ساليانه نيز کاهش مي‌يابد. اما ديگر به‌روزرساني‌هاي امنيتي به‌صورت آنلاين توسط دستگاه دريافت نشده و مدير شبکه بايد پس از توزيع هر به‌روزرساني به‌صورت دستي آن را به آن منتقل کند. باتوجه به اينکه تحت هر شرايطي اين نوع به‌روزرساني با تأخير همراه است و کاربر نمي‌تواند به‌صورت مستقيم از فورتي نت فايل‌ها را دريافت کند، خريداري محصول و اين به‌روزرساني‌هاي حياتي از شرکت‌ها معتبر که فايل‌هاي صحيح را با بالاترين سرعت ممکن در اختيار شما قرار مي‌دهد بسيار حائز اهميت است. همچنين ارائه پنل FTP براي دريافت پچ‌هاي آپديت، کار را براي شما آسان‌تر خواهد کرد.

اين مسئله در مورد تأمين لايسنس آنلاين محصولات فورتي نت از حساسيت بيشتري برخوردار است.در سال‌هاي اخير به تدريج راهکارهاي گذشته جهت فعالسازي لايسنس ديگر عملي نبود و دستگاه‌هاي متعددي در ليست سياه شرکت فورتي نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده‌اند.قابل توجه آنکه به همين نسبت رفع اين مشکل يعني آنبلاک (Unblock) کردن نيز سخت‌تر و عملا امکان‌ناپذير شده است. لذا در اين خصوص بايد از مشاوره و تخصص شرکت‌هايي بهره جست که تجربه کافي در اين زمينه را داشته و به‌عنوان نمايندگان فروش محصولات فورتي گيت امکان ارائه راهکارهاي عملي براي دور زدن فني تحريم‌ها را داشته باشد. به اين ترتيب قيمت پايين‌تر در اين زمينه نمي‌تواند اولويت اصلي انتخاب تأمين‌کننده باشد. باتوجه به فشارهاي اقتصادي شرکت‌هايي بدون انجام عمليات‌هاي دقيق و هزينه‌بر فني طي سال‌هاي اخير اقدام به فروش اين محصولات امنيتي با قيمت پايين کرده باشند اما عدم تجربه کافي و تمهيدات همه‌جانبه و لازم منجر به غيرفعال شدن دستگاه‌ها (بلاک شدن) گرديده که ضمن از دست رفتن لايسنس و ضرر مالي، شبکه کاربران را با مخاطره جدي مواجه مي‌سازد. بنابراين بايد از طريق شرکت‌هايي اقدام به خريد و سفارش‌گذاري اين محصولات تخصصي نمود که علاوه بر توانايي سفارش‌گذاري و خريد لايسنس به‌صورت مستقيم، از نيروي فني و دانش تخصصي لازم براي فعال‌سازي اصولي آن نيز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بديهي است که حفظ کيفيت در ارائه خدمات هزينه بردار بوده و از مولفه‌هاي تأثيرگذار بر قيمت است.

مزاياي محصولات فورتي گيت

مزيت خريداري دستگاه‌هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل کاربري دستگاه‌هاي اين برند کاربرپسند بوده و به‌راحتي با شرکت در يک دوره آموزش کاربردي چند ساعته، قادر به کار کردن با اين دستگاه‌ها خواهيد بود. ازآنجاکه فورتي نت طيف وسيعي از محصولات را ارئه مي‌کند، براي مجموعه‌هاي بزرگي همچون پتروشيمي‌ها، اين امکان را فراهم مي‌آورد که شبکه‌اي حرفه‌اي از محصولات مختلف با برندي واحد داشته باشند که موجب تسهيل در مديريت دستگاه‌هاي تحت شبکه خواهد شد. قيمت مناسب و اعتبار جهاني محصولات امنيتي فورتي نت، از ديگر مزاياي قابل‌توجه هستند که بي‌درنگ مجموعه‌هاي مختلف با هر اندازه‌اي از شبکه را به سوي خريد دستگاه‌هاي اين برند سوق مي‌دهد.


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شکرستان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]